Month: October 2014

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang!

Assalamu’alaikum & selamat sejahtera Hari ni saja nak kongsi cerita tentang baju kurung. Seringkali kita apabila mencari baju yang dah siap dijahit pasti ada kelebihan & kekurangannya kan. Antara kelebihan membeli baju kurung yang dah siap dijahit ni adalah korang tak perlu persediaan awal & boleh dapat baju dalam masa yang singkat. Masalah Pada Baju …

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang!Read More »

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah

Fahami Kelemumur Korang pun tahu kan, kelemumur tu biasanya yang duduk atas kulit kepala tu? Kalau tengok iklan syampu kat tv yang macam oats terabur atas rambut tu.. hehehe 😆 Mengikut definisi dari webMD, kelemumur adalah suatu kuping-kupingan putih yang berada pada permukaan kulit kepala yang tidak memudaratkan tapi cukup merimaskan serta membuatkan kulit kepala …

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang MudahRead More »

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.