Monthly Archive: October 2014

Petua Merawat Rabun Mata 2

Petua Merawat Rabun Mata

Saya adalah seorang yang berkaca mata dengan darjah kerabunan jauh pada mata kanan sebanyak lebih kurang 550 manakala pada mata kiri sebanyak lebih kurang 650. Inilah antara akibatnya dulu-dulu tak begitu mahu nak mendengar...

Konvokesyen UTHM Cik Rafidah 0

Konvokesyen UTHM Cik Rafidah

Memang busy sket lately. Balik dari Terengganu selepas Raya Haji busy nak kemas rumah sebab adik, mak & ayah dari utara nak datang menginap sepanjang urusan konvo adik di UTHM Batu Pahat. Memandangkan suamiku...

Daging Salai Masak Lemak Cili Api 0

Daging Salai Masak Lemak Cili Api

Hoho.. lama nya  x sentuh entri blog. Cerita raya haji tempoh hari ni. Baru sempat nak update. Kami sekeluarga pulang ke kampung di Kuala Terengganu pada petang 4hb10 tu. Malam sebelumnya bertolak ke Kemaman...

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang! 4

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang!

Assalamu’alaikum & selamat sejahtera Hari ni saja nak kongsi cerita tentang baju kurung. Seringkali kita apabila mencari baju yang dah siap dijahit pasti ada kelebihan & kekurangannya kan. Antara kelebihan membeli baju kurung yang...

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah 3

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah

Fahami Kelemumur Korang pun tahu kan, kelemumur tu biasanya yang duduk atas kulit kepala tu? Kalau tengok iklan syampu kat tv yang macam oats terabur atas rambut tu.. hehehe 😆 Mengikut definisi dari webMD,...

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.