pencuci muka terbaik

8 Sebab Youth Skincare Pencuci Muka Terbaik 2019

Dulu-dulu paling ketara, pencuci muka yang bagus tidak seharusnya banyak buih. Buih yang banyak hanya membuatkan kulit wajah kita semakin kering.

Kulit wajah kita ni ada kelembapannya yang semulajadi. Sejak Shaklee launched Youth Skincare tahun lepas, semakin excited nak guna sebab Youth Skincare antara pencuci muka terbaik dihasilkan di abad ni. Nak tahu kenapa? Check this out.

8 Sebab Kenapa Youth Skincare Adalah Pencuci Muka Terbaik Menjadi Pilihan 2019

pencuci muka terbaik

  • Ada Ujian Klinikal Oleh Pakar Kulit Antarabangsa

Nak guna skincare, kena tengok dulu skincare tu ada tak dibuat ujian klinikal & siapa yang mengesahkan ujian klinikal ini.

Youth Skincare adalah diiktiraf & disahkan oleh pakar kulit antarabangsa. Kita nak guna pun rasa lebih yakin & takde was-was lah. Yang buat rasa bertambah yakin adalah Youth ni dihasilkan setelah lebih 8 tahun kajian penyelidikan dibuat & ada patent yang didaftarkan menunjukkan Youth ni exclusive & tidak sama dengan skincare lain.

Sejak dah pilih Youth Skincare sebagai pencuci muka terbaik kat rumah, kami dah tak pandang langsung dah pencuci muka jenama lain kat pasaran.

  • Terbukti Berkesan Dalam Ujian Sebenar (2/3 Adalah 10 Tahun Lebih Muda)

Selain ujian klinikal tadi, Youth Skincare juga dibuat ujikaji ke atas beberapa orang. Hasilnya, 2/3 daripada mereka didapati mempunyai kulit wajah yang 10 tahun lebih muda berbanding usia mereka, setelah sebulan menggunakan Youth ini.

  • 100% Menjadi Lebih Muda

Manakala kesemua pengguna Youth Skincare didapati mengalami kulit yang lebih muda setelah 7 hari & dengan penggunaan yang berterusan.

pencuci muka terbaik

  • Bebas dari 1500 Kimia Berbahaya

Bab ini paling penting. Banyak sangat dah skincare yang tiba-tiba ditarik dari pasaran kerana didapati mengandungi kimia berbahaya.

Youth Skincare dijamin tiada 1500 kimia berbahaya (bahan pencemar, racun perosak dan bendasing) yang biasa ada tersenarai dalam produk skincare lain di pasaran.

  • 100% Vegan

Youth Skincare adalah dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan sahaja serta tidak diuji kualitinya ke atas haiwan.

pencuci muka terbaik

  • Tidak Menyumbatkan Liang Pori

Kat sini juga membuktikan Youth adalah sangat bagus kerana ia tidak menyumbatkan liang pori serta diuji oleh pakar dermatologi & pakar mata (ophthalmologist)

  • Menggunakan Bahan Terpilih Bebas Dari 350 Ujian Bahan Pencemar

Hanya bahan yang terpilih & bebas dari 350 ujian bahan pencemar sahaja digunakan untuk menghasilkan Youth Skincare ni. Tengok, betapa telitinya saintis Shaklee.

  • 100,000 Ujian Kualiti Dijalankan Setiap Tahun

Shaklee menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk semua aktiviti penyelidikan produknya bagi menjamin ketulenan & kualiti produk yang dihasilkan.

So, memang no doubt lagi, Youth Skincare adalah pencuci muka terbaik yang mesti anda pilih.

Berminat nak dapatkan Youth Skincare? Hubungi saya di 019-7646021 atau klik terus gambar di bawah untuk wasap saya secara pantas.

pengedar Shaklee Skudai



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge