berhenti merokok

Cara Berhenti Merokok Dengan Vitamin C: Suami & Isteri Wajib Baca!

Kesianla bila tengok si ayah merokok puas, hembus sana hembus sini… Anak & isteri takleh cakap apa… Kompemla redha je kan?

Seboleh-bolehnya, si ayah tu janganlah pentingkan diri sendiri. Ikhtiarlah untuk berhenti merokok!

Kenapa Kena Berhenti Merokok?

Ya ikhtiarlah & katakan pada diri, “saya wajib berhenti merokok!”

Yang paling kesian & malang, risiko dapat penyakit barah paru-paru juga tinggi di kalangan secondary smoker. Siapa tu secondary smoker?

Isteri perokok, anak-anak perokok lah yang merupakan golongan secondary smoker ni. Udara yang ditinggalkan oleh perokok adalah bahaya untuk insan-insan sekelilingnya.

Jadi, nak tak nak, kena ikhtiar jugak cara untuk berhenti merokok tanpa gagal.

Selain kerana faktor kesihatan, duit pun boleh save banyak!

Harga sekotak rokok (saya agak-agakla) : RM10

Sehari sekotak, kalau 30 hari : RM300

Kalau setahun? Wow! Dah RM3,600  😯

So, nak ikhtiar berhenti merokok tak?

Cara Berhenti Merokok Yang Murah & Mudah Sangat!

Korang mesti baca ni. Mesti tahu & ambik inisiatif nak ikhtiar dengan cara ni.

Ambik je Sustained Release Vita-C Plus ni setiap hari!

berhenti merokok

Kenapa vitamin C yang ni?

berhenti merokok

Apa kelebihannya?

Itula.. ni yang saya nak share lagi

  • 1 tablet vitamin C ni khasiatnya bersamaan dengan 7.5 biji limau termasuk kulit
  • 1 tablet larut sepenuhnya selama 5 jam di dalam badan secara berperingkat.

berhenti merokok

berhenti merokok

Sebotol ni baru RM110 dengan postage. Untuk kegunaan khusus ikhtiar berhenti merokok selama sebulan.

Tadi kos beli rokok sebulan berapa?

RM300 kan?

Mana lagi untung & berbaloi?

Malah, vitamin C ni juga boleh menggantikan ubat-ubatan jika kita sekeluarga jatuh sakit sebab demam.

Kalau isteri nak tumpang share guna untuk rawat jerawat & masalah kulit kusam pun boleh guna ni jugak. Sebab vitamin C ini juga membantu dalam penghasilan kolagen.

Kalau anda yang sedang membaca ni adalah isteri perokok, hadiahkanlah sebotol vitamin C ni untuk suami.

Oh ya, ada video pasal testimoni dari seorang doktor pasal berhenti merokok dengan vitamin C ni.

Selamat menonton!

Jika anda berminat untuk dapatkan vitamin C ni beserta konsultasi yang berterusan dari kami, pengedar Shaklee yang bertauliah, boleh terus hubungi nombor berikut

019-7646021

Vitamin Shaklee & Konsultasi

produkvitaminsemulajadi@gmail.com

Izinkan kami membantu anda kerana kami adalah pengedar Shaklee Skudai yang bertauliah

COD diterima di seluruh Skudai, Johor Bahru, Permas Jaya, Senai & Kulaijaya

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

2 thoughts on “Cara Berhenti Merokok Dengan Vitamin C: Suami & Isteri Wajib Baca!”

  1. Pingback: Promosi Shaklee November 2015: Jom Lagi Sihat & Cantik! - ProVide Network

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge