Resepi

Resepi Nasi Lemak Mudah Disediakan Sedap Hingga Licin Sepinggan

Assalamu’alaikum & selamat petang 😀 Awal pagi tadi sejurus selepas solat Subuh, dah terbayang-bayang nak ke pasar sebab nak beli bahan-bahan basah untuk memasak selama seminggu. Dalam kepala dah senaraikan jugak bahan-bahan untuk prepare nasi lemak istimewa untuk seisi rumah hari tu. Ala.. tak banyak pun bahan yang perlu disediakan untuk masak nasi lemak ni. …

Resepi Nasi Lemak Mudah Disediakan Sedap Hingga Licin SepingganRead More »

Resepi Gulai Ikan Salmon Yang Sedap Sehingga Menjilat Jari

Assalamu’alaikum & salam sejahtera semua. Dah tengahari ni, so, mesti masing-masing sibuk menghadap lunch masing-masing kat pejabat atau pun di rumah. Oh sebelum tu, teringat ada orang kata tak elok makan banyak sangat gulai & kari kepala ikan ni? Betul ke? Katanya sampai boleh naikkan tekanan darah tinggi? Betul ke tak betul, ni ada video …

Resepi Gulai Ikan Salmon Yang Sedap Sehingga Menjilat JariRead More »

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.