Umrah & Haji

umrah & haji

Tambah Tenaga & Kuatkan Kaki Untuk Menunaikan Umrah

Saya masih teringat kelas haji & umrah yang kami hadiri pada tahun lepas, ustaz ada berpesan, untuk jaga kesihatan diri & cuba perbaiki stamina, antara persediaan kita beribadat di tanah suci. Sebagai ikhtiar, bagus untuk kita mula aktif bersenam, jogging seperti contoh, buat konsisten setiap minggu. Paling kurang, dapat buat larian 3km, 2 atau 3 …

Tambah Tenaga & Kuatkan Kaki Untuk Menunaikan UmrahRead More »

kejang kaki

5 Cara Atasi Kejang Kaki Berkesan Tanpa Kesan Sampingan

” Aduh.. sakitnya kaki.. aduh.. tak boleh gerak kaki nih.. rasa cramp..kejung..” – nangis Siti di tengah-tengah malam apabila tiba-tiba dia rasa kaki dia tak boleh nak digerakkan. Siti tengah pregnant anak pertama. Siapa pernah alami situasi macam ni? Simpul biawak/ kejang kaki orang kata. Tak semestinya dialami oleh wanita hamil je tau, sesiapa je …

5 Cara Atasi Kejang Kaki Berkesan Tanpa Kesan SampinganRead More »

umrah & haji

Persediaan Kesihatan Untuk Pergi Umrah & Haji | Vitamin Untuk Naikkan Imun

Kelas haji Sabtu baru-baru ni dah masuk topik persediaan kesihatan untuk mengerjakan umrah & haji. Alhamdulillah, syukur berkesempatan hadir pada minggu tersebut. Memang tunggu jugak topik ni. Setiap kali ada saudara mara / sahabat balik dari tanah suci Mekah, kebanyakannya pasti akan berada dalam keadaan kesihatan yang kurang memuaskan. Demam, batuk & selesema tu antara …

Persediaan Kesihatan Untuk Pergi Umrah & Haji | Vitamin Untuk Naikkan ImunRead More »

vitamin untuk umrah

Vitamin Untuk Umrah Yang Membantu Ibu Hamil Tanpa Ubat

Musim umrah kembali lagi. Alhamdulillah tahniah kepada yang mendapat peluang & Jemputan dariNya untuk ke sana. Umrah & haji, jika dah sampai masa selari dengan hajat kita dan dengan izin Allah, berlakulah ia. Persiapan lain dah siap? Alhamdulillah. Ok, saya nak share persiapan vitamin untuk umrah dari kisah & pengalaman seorang kenalan yang berpeluang menunaikan …

Vitamin Untuk Umrah Yang Membantu Ibu Hamil Tanpa UbatRead More »

kencing kotor

Vivix Membantu Pesakit Kencing Kotor Hidup Lebih Sihat

Vivix telah membantu meningkatkan kesihatan ramai orang terutama bagi pesakit yang mengalami penyakit kencing manis, masalah sukar berhenti merokok & banyak lagi. Saya mempunyai 2 customer yang mengambil vivix sebagai ikhtiar kepada masalah kencing kotor. Testimoni Vivix Pesakit Kencing Kotor 1: Akak ni sebelum ambil vivix ada mengamalkan minum jus nenas. Tapi mungkin kesan pemulihan …

Vivix Membantu Pesakit Kencing Kotor Hidup Lebih SihatRead More »

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.