masalah cyst & fibroid

Masalah Cyst & Fibroid :Derita Sakit Akibat Pembedahan Berkurang Kerana Ini

Bayangkan apalah rasanya apabila tempat yang sama kita pernah kena operate, bukan sekali tapi 3 kali, dibedah pula lagi untuk masalah cyst & fibroid pula?

Tentunya sakit sangat-sangat kan?  đŸ˜„

Saya yang baru merasa luka bersalin secara normal dijahit pun dah terasa ngilu & terbayang-bayang sampai hari ni.

Derita Kesan Pembedahan Kerana Masalah Cyst & Fibroid

masalah cyst & fibroid
Gambar sekadar hiasan

Kisahnya macam ni.

Customer ni baru sahaja menjalani pembedahan akibat cyst. Katanya memang sakit sangat-sangat sampai tak boleh nak banyak bergerak bangun dari katil.

Sehinggakan nak beli suplemen pun perlu seseorang untuk datang hantar ke rumah. Taknak guna khidmat courier atau poslaju.

Mana taknya, sakit sangat tu. Tempat operate cyst tersebut adalah tempat yg sama beliau pernah menjalani pembedahan untuk buang fibroid & juga pernah plak operate bersalin secara ceaser 3 kali sebelum ni di tempat yang sama. Allahu  đŸ˜„

Vivix Membantu Tingkatkan Kesihatan Pesakit Masalah Cyst & Fibroid

Kerana tidak sanggup menahan derita kesakitan, customer ni memilih untuk berikhtiar dengan Vivix.

Customer ni feedback baru je guna Vivix dalam tak sampai seminggu.

masalah cyst & fibroid

Beliau ambil double dose setiap hari. Pagi & malam.

Alhamdulillah, seawal 3 hari selepas pengambilan Vivix, sakit kesan dari pembedahan cyst tersebut dah terasa semakin berkurangan.

Memang betul Vivix bukanlah bertujuan utk merawat, tapi, resveratrol & polifenol yg terkandung padanya membantu mengurangkan tahap kesakitan pada peringkat sel lagi.

4 Bahan Utama Dalam Vivix adalah:

  • Anggur Muscadine
  • Lobak Ungu
  • Knotweed Jepun
  • Elderberry Eropah

masalah cyst & fibroid

Boleh baca lanjut tentang Vivix Di Sini

Sekiranya anda berminat nak berikhtiar untuk tingkatkan kesihatan dari masalah cyst & fibroid ini secara semulajadi dengan Vivix, boleh terus hubungi 019-7646021 untuk dapatkan Vivix berserta konsultasi secara exclusive dengan percuma.



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge