masalah kulit kusam

Masalah Kulit Kusam & Parut Jerawat Semakin Pudar. Ini Mereka Amalkan

Ramai juga wanita yang sering rasa kurang yakin untuk berdepan dengan khalayak apabila timbul masalah-masalah pada kulit wajah.

Sebab itu timbullah banyak produk kecantikan kulit yang berkhusus & tertumpu untuk mencerahkan masalah kulit kusam dan pelbagai masalah kulit wajah yang lain.

Saya kongsikan cara mereka mengatasi masalah kulit kusam guna Set Cantik Shaklee ni

5 Testimoni Masalah Kulit Kusam & Parut Jerawat Pudar Selepas Penggunaan Set Cantik Shaklee

Testimoni 1: Puan Fajar – Kulit Muka Semakin Cerah

” Saya dah ambil vitamin C ni. Kulit muka jadi semakin cerah. Jadi cerah tu sebab jeragat tampak berkurangan. Agaknya jeragat tu sebab kulit kering la yang buatkan muka nampak kusam.

Tapi sekarang, Alhamdulillah.. Dah bersih. Lingkaran panda pada sekeliling mata pun dah berkurangan… Saya suka..  🙂 ”

Testimoni 2: Jerawat Besar Cepat Surut – Puan Afzani

” Saya pun nak buat testimoni juga ni.

2 hari lepas, ada jerawat besar tumbuh kat dagu…Huhu.. Tapi hari ni baru saya perasan dia dah surut dan tak ada tinggal parut macam biasa.

Pegang kulit pun rasa best. Baru sangat ni konsisten makan Sustained Release Vitamin C ni. Tak sampai 10 hari…”  😆

Testimoni 3: Parut Jerawat Cepat Hilang – Puan H

“Terbaik Sustained Release Vitamin C ni. Beberapa bulan ni, makan, kulit makin cerah..parut-parut jerawat pun cepat hilang.

Kalau rasa nak selesema, telan 2 biji Sustained Release Vitamin C terus tak jadi selesema..”

Testimoni 4: Masalah Kulit Kusam Dah Tiada – Puan Mag

” Gambar yang kiri tu adalah pada tahun 2012. Kulit kusam sangat. Belum kenal produk Shaklee lagi.

Yang kanan tu saya ketika 2016, selepas menggunakan produk Shaklee ini. Saya amalkan Sustained Release Vitamin C & ESP. Kulit saya semakin cerah & sihat. Parut jerawat pun dah pudar..”

Testimoni 5: Kulit Dah Semakin Cerah Sekata & Tak Perlu Pakai Mekap Untuk Kelihatan Cantik – Puan Nurul

“Dulu kulit saya sangat kusam & gelap, tona sangat tidak sekata & mudah sangat jerawat nak naik.

Sekarang, selepas konsisten pengambilan ESP & SR Vitamin C ni, kulit saya lebih halus, cerah & sekata. Nak keluar rumah tak perlu lagi bermekap untuk kelihatan cantik..”

 

Berminat nak atasi masalah kulit kusam ni? Dapatkan Set Cantik Shaklee ini segera melalui kami, pengedar Shaklee bertauliah.

Set ini juga boleh terus dibeli menggunakan kad kredit/ kad debit tanpa caj tambahan secara klik terus ke gambar di bawah.

masalah kulit kusam



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge