Minyak Ikan Tulen Omega Guard Yang Berkualiti Tinggi

” Ku gembira sentiasa, badanku sihat & kuat, Biar panas atau sejuk, ku bermain penuh minat, Bermain, melompat sini sana..” Pernah nampak produk minyak ikan yang popular di iklan kaca TV tu? Kebanyakkan produk  minyak ikan di pasaran adalah terdiri daripada minyak ikan yang diproses dari sumber hati ikan. Berbanding produk-produk minyak hati ikan ini, …

Minyak Ikan Tulen Omega Guard Yang Berkualiti TinggiRead More »

Resepi Mudah Bubur Pesakit Rotavirus

Sepanjang Auni Batrisyia berada di dalam wad atas sebab rotavirus, saya memesan hanya bubur nasi untuknya. Sementara itu, Rafiuddin pula perlu berpuasa kerana perlu menjalani pembedahan appendix akibat serangan rotavirus ini. Sesudah discaj, doktor menyarankan hanya bubur nasi & lauk-lauk stim sahaja untuk mereka berdua disamping menghindari makanan manis & susu buat sementara waktu (3-5 …

Resepi Mudah Bubur Pesakit RotavirusRead More »

rotavirus

Fakta Tentang Rotavirus & Langkah Pencegahan

Seperti perkongsian saya dalam entri sebelum ini, doktor telah mengesahkan kedua-dua anak kami telah dijangkiti virus rotavirus pada penghujung Oktober yang lepas. Auni Batrisyia yang terlebih dahulu mengalami simptom cirit-birit ini tidaklah seberapa teruk keadaannya jika dibandingkan dengan si abang, Rafiuddin Afiq. Rafiuddin pula secara tidak langsung mendapat pengalaman berharga dalam hidupnya. Jika dulu dia …

Fakta Tentang Rotavirus & Langkah PencegahanRead More »

Jangkitan Rotavirus bukan sekadar cirit-birit atau muntah-muntah biasa

Oh dengar bab penyakit menular ni memang sangat merisaukan apatah lagi jika yang mengalaminya tu anak-anak kecil kita. Kisah Auni & Rafiuddin yang tidak sihat Kisah ni berlaku memang drastik. Berangkai-rangkai namun, alhamdulillah segala yang berlaku pasti berakhir juga. Sungguh pada mulanya kami sekeluarga memang tak menyangka yang cirit birit dialami Auni Batrisyia selepas dia …

Jangkitan Rotavirus bukan sekadar cirit-birit atau muntah-muntah biasaRead More »

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang!

Assalamu’alaikum & selamat sejahtera Hari ni saja nak kongsi cerita tentang baju kurung. Seringkali kita apabila mencari baju yang dah siap dijahit pasti ada kelebihan & kekurangannya kan. Antara kelebihan membeli baju kurung yang dah siap dijahit ni adalah korang tak perlu persediaan awal & boleh dapat baju dalam masa yang singkat. Masalah Pada Baju …

Tempahan Baju Kurung Hanya RM30 Sepasang!Read More »

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah

Fahami Kelemumur Korang pun tahu kan, kelemumur tu biasanya yang duduk atas kulit kepala tu? Kalau tengok iklan syampu kat tv yang macam oats terabur atas rambut tu.. hehehe 😆 Mengikut definisi dari webMD, kelemumur adalah suatu kuping-kupingan putih yang berada pada permukaan kulit kepala yang tidak memudaratkan tapi cukup merimaskan serta membuatkan kulit kepala …

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang MudahRead More »

Giveaway 2014 Mialiana.com 20-30 Sep 2014

Assalamu’alaikum & salam sejahtera. Alhamdulillah sempat untuk join Giveaway ni pagi-pagi sebelum keluar rumah. Kami ada ujian Sijil Rendah Persilatan di UTM Skudai. Kali ini saya & suami  tak ambik ujian tapi sekadar membantu untuk jadi sebahagian dari para penguji calon yang mengambil peperiksaan praktikal. Ok bagi korang yang nak turut serta join Giveaway 2014 …

Giveaway 2014 Mialiana.com 20-30 Sep 2014Read More »

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.