promosi vivix

Promosi Vivix: Untuk Mereka Yang Pentingkan Kesihatan Dari Dalam

Alhamdulillah promosi Vivix kembali lagi! In shaa Allah dengan adanya promosi ni, lebih ramai orang dapat memanfaatkannya.

Siapa yang belum kenal dengan Vivix dari Shaklee ni? Sila angkat tangan?

Oh ok, saya nampak anda angkat tangan kat sana tu!Ā  šŸ˜†

Vivix Shaklee

promosi vivix

Ramai yang gelarkannya sebagai tonik ajaib.

Ada juga mempopularkan Vivix ni sebagai sirap pekat yang ajaib.

Kenapa? Mesti ramai yang tanya, apa yang bagus sangat dengan Vivix?

Kalau tengok dari luar packaging memang comel je si Vivix ni. 1 botol hanya 150 ml. Kurus comel je botol dia. Air mineral dalam cawan tu pun saiz 230 ml.

Memang pekat!

Sampai saya sendiri pun pulun grab promosi Vivix ni.

Ramuan Dalam Vivix Shaklee

Sirap yang pekat dalam Vivix ni mengandungi pati botanikal dari ekstrak 4Ā tumbuhan berikut:

  1. Anggur Muscadine (Vitis rotundifolia)
  2. Elderberry Eropah (Sambucus nigra)
  3. Lobak Ungu (Daucus carota sativus)
  4. Knotweet Jepun (Polygonum cuspidatum)

Dengan erti kata lain, ramuanĀ yang digunakan untuk menghasilkan 1390 mg pati botanikal dalam sebotol Vivix ni memang mempunyai kuasa antioksidan yang kuat.

Anggur Muscadine

  • saiz anggur ni adalah sebesar bola golf. So korang bayangkanlah besarnya anggur liar niĀ  šŸ˜Ž
  • jika dibanding dengan anggur biasa, kuasa antioksida pada anggur ini bersamaan 40 kali ganda.
  • kaya denganĀ sebatian polifenol & resveratrol (antara ciri-ciri anti-kanser, anti virus & anti bakteria)

Elderberry Eropah

  • kaya dengan anthocyanin (sejenis sebatian yang bersifat anti-radang)
  • kaya dengan vitamin A, B, C & nutrisi seperti asid amino, caroteniod, tannin & rutin
  • mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular & jantung termasuk strok & serangan sakit jantung.
  • antara manfaat lain: pengurangan stress, memperbaiki penglihatan & penghadaman

Lobak Ungu

  • Lihat warnanya pun kita dah boleh kenal. Tumbuhan yang berwarna ungu ni Allah telah ciptakan mempunyai ciri-ciri antioksidan yang tinggi (anthocyanin)
  • Mempunyai asid klorogenik yang membantu dalam mengurangkan masalah diabetes
  • Bersifat mampu bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrobial & anti-karsinogen

Knotweed Jepun

  • Kaya dengan resveratrol (antioksidan)
  • Membantu dalam anti-penuaan
  • Membantu melambatkan kesan tua, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet & mengurangkan berat badan

Siapa Yang Perlukan Vivix?

  • Sesiapa saja yang ingin kekalkan & tingkatkan kesihatan
  • Semua yang ingin kelihatan muda berbanding usia sebenar
  • Pesakit yang ingin tingkatkan kesihatan selepas pembedahan
  • Pesakit kronik yang ingin berikhtiar menjadi lebih sihat

Saya suka syorkan Vivix ni untuk dihadiahkan kepada mereka yang kita sayang terutama kepada kedua-dua ibu bapa kita (yang masih ada). Jom sama-sama rebut peluang beramal sementara promosi Vivix masih belum berakhir!

promosi vivix

Jika anda perlukan suplemen Vivix ini beserta konsultasi, boleh berhubung dengan kami. Kami adalah pengedar Shaklee SkudaiĀ yang bertauliah.

019-7646021

SID: 962548

produkvitaminsemulajadi@gmail.com

FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge