testimoni ESP untuk masalah kulit wajah

Testimoni ESP Untuk Masalah Kulit Wajah | Lebih Gebu & Cantik Depan Suami

“Ina, abang, dah lama nak tegur, rasanya hari ni abang kena bagitau jugak..” – Tuan Azman

“Ya, kenapa bang?” – Puan Ina

“Kenapa dah lama abang tengok Ina macam dah tak berseri-seri macam dulu? Nampak kulit wajah macam dah kusam sangat…”- ujar Tuan Azman lagi

“Ye ke bang?…” – berubah terus muka Puan Ina. Terasa tersentap, lantas menuju cermin. Membelek-belek wajahnya.

Pernah tak suami puan-puan semua berterus-terang macam tu? Kalau ya, sebenarnya bagus kalau suami puan-puan berterus-terang. Suami adalah orang yang paling telus melihat & menilai kesihatan isteri.

Mungkin sampai masa untuk puan-puan berikhtiar dengan ESP?

testimoni ESP untuk masalah kulit wajah

3 Testimoni ESP Masalah Untuk Kulit Wajah

Apa itu ESP?

Mungkin anda belum pernah kenal sangat ESP tu apa kan?

ESP = Energizing Soy Protein, adalah antara suplemen yang tergolong dalam top 10 jualan produk Shaklee Malaysia.

Boleh baca lanjut tentang ESP di entri di bawah ini:

1001 Tentang ESP Yang Anda Belum Tahu

Secara ringkasnya, ni fungsi utama ESP untuk kulit:

  • sumber protein yang lengkap
  • membantu proses penghasilan sel kulit baru yang lebih sihat
  • mempercepatkan pemulihan luka
  • membantu memudarkan kesan parut

Testimoni ESP 1: Masalah Kulit Kusam, Berparut, Berjerawat

testimoni ESP untuk masalah kulit wajah

“Sebelum ni, wajah saya kusam dan berminyak. Ada parut, jeragat dan berjerawat juga. Selepas saya amalkan ESP, kulit saya semakin sihat… ” – Cik Aminah (bukan nama sebenar)

Testimoni ESP 2: Masalah Kulit Berjerawat & Kusam

testimoni ESP untuk masalah kulit wajah

“ESP membantu mencantikkan kulit muka saya. Sekarang, kulit saya dah kurang bermasalah jerawat & dah tak kusam lagi seperti dulu…” – Cik Latifah (bukan nama sebenar)

Testimoni ESP 3: Masalah Kulit Kering

testimoni ESP untuk masalah kulit wajah

“Sebelum ni saya ada masalah kulit kering.

Alhamdulillah selepas amalkan ESP, kulit dah takde masalah ni. ESP juga bantu mengawal selera makan saya. Masa berpuasa pun, just bersahur dengan ESP, Alhamdulillah, dah tak perlu fikir nak masak menu lain.

Simple tapi kenyang…” – Puan Gee

cara beli Shaklee
Klik sini jika anda berminat nak dapatkan ESP twinpack promo (diskaun 5%) secara terus dari pihak Shaklee menggunakan kad debit/kad kredit tanpa caj tambahan.

=========================================================

Usah biarkan masalah kulit anda lama-lama. Jom saya bantu  đŸ™‚

Hubungi saja saya di 019-7646021 atau boleh terus klik untuk wasap saya seperti info di bawah

pengedar Shaklee Skudai



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge