testimoni gout Shaklee

Testimoni Gout Shaklee – Review Kesihatan Ayah Ambil Shaklee Sejak 2015

Alhamdulillah dah masuk Januari 2018 kan. Bermakna sehingga hari ini, ayah dah mengamalkan suplemen Shaklee hampir 3 tahun.

Dah lama saya nak review balik testimoni gout Shaklee dari ayah saya sendiri.

Ayah dah lama pencen polis. Tahun ni ayah bakal berumur 71 tahun. Mohon doakan kesihatan ayah saya ya dan juga keberkatan umurnya. Terima kasih  🙂

Testimoni Gout Shaklee – Ayah Pengamal Shaklee Omega Guard Sejak Pertengahan 2015

Sebelum ni, saya pernah cerita kisah ayah memulakan Omega Guard sebagai suplemen untuk gout yang beliau hidapi dah lama. Cuma awal tahun 2015 tu baru dapat serangan sakit lutut yang teruk sebab ayah pun ada terjatuh.

testimoni gout Shaklee

 

Alhamdulillah asbab ayah konsisten ambil ubat ikut saranan doktor dan mengamalkan suplemen Omega Guard ini, kesihatan ayah lebih baik dan gout ayah agak terkawal.

testimoni gout Shaklee

Hingga saat entri ini ditulis, ayah masih sihat di kampung bersama mak di samping seronok berkebun dan mula balik membela ayam.

Cerita pasal ayam ni, sebenarnya ayah saya dah lama tau tak bela ayam atas faktor diorang suka berjalan ikut rombongan kampung ke sana sini.

Ketika saya pulang ke kampung pada hujung Disember lepas, terlihat pula ada seekor ayam betina sedang elok mengeram anak-anaknya dalam reban lama ayam ayah dulu-dulu.

Mak cerita, ayam tu ayam tinggal yang asyik berkeliaran mencari makan di kawasan rumah mak ayah. Jadinya, ayah pun kutipla telur-telur yang ayam betina tu tinggalkan dalam semak, lalu dimasukkan ayamnya bersama sekali dalam reban tersebut.

Ayah memang nampak sangat sihat kalau selalu dengan rutin hariannya berkebun ni.

Alhamdulillah, suplemen Shaklee sangat membantu urusan harian ayah jadi lebih sempurna dan lancar  🙂

Semoga testimoni gout Shaklee ini bermanfaat dan membuka minda anda semua.

Berminat nak dapatkan Shaklee untuk gout? Hubungi kami untuk dapatkan vitamin beserta konsultasi eksklusif selepas pembelian.

testimoni gout Shaklee

Bacaan lanjut:

Cara Merawat Gout Secara Konvensional & Alternatif


Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

1 thought on “Testimoni Gout Shaklee – Review Kesihatan Ayah Ambil Shaklee Sejak 2015”

  1. Pingback: Suplemen Untuk Gout: Di Sebalik Kisah Ayah Dengan Omega Guard

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge