Testimoni Masalah Sembelit : Mereka Gembira Kesannya Membahagiakan

Sebelum ni, saya ada kongsikan kisah & pengalaman saya dapat masalah sembelit sepanjang naik pangkat menjadi seorang ibu.

Baca lagi kisah saya sembelit teruk masa berpantang selepas bersalin.

Ni kisah saya sembelit ketika hamil.

Kali ni, saya nak kongsi pula, beberapa testimoni masalah sembelit yang berkesan membahagiakan hidup mereka. Mungkin anda nak tahu apa yang membantu mereka, kan 😉

Testimoni Masalah Sembelit 1 – “Aku Dah Lama Berak Tak Lawas Tau..”

“Puan ini beli ostematrix sebab lenguh-lenguh pinggang sebab dia pregnant. Tapi masalah sembelit dia pula yg selesai. Beliau baru beli Ostematrix semalam. Malam tadi beliau telan 4 biji sebelum tidur. Pagi tadi dah dapat feedback positif… ” – Liyana
testimoni masalah sembelit

Testimoni Masalah Sembelit 2 – “Dulu Sembelit Teruk Risau Jahitan Terbukak..”

“Waktu berpantang dulu, saya sembelit sehingga hari yang ke 10. Memang menakutkan .. takut jahitan terbukak..

Untuk kehamilan kali ni, saya ambil Ostematrix masa berpantang. Hari ke-3 berpantang, Ostematrix membantu masalah sembelit saya. Semalam saja dah 4 kali saya buang air besar… Lancar dan tidak menyakitkan  🙂 Lega sangat… ” – Puan Aisyah

testimoni masalah sembelit

Testimoni Masalah Sembelit 3: ” Dah Bebas Sembelit.. Lega…”

“Kak Aida.. saya dah 2 hari bebas sembelit. I like it.. Lega.. Terima kasih ya..”
testimoni masalah sembelit

Testimoni Masalah Sembelit 4: “Oste Lawas Sungguh!..”

“Alhamdulillah Aida.. Kak Ira makan malam tu Ostematrix ni, esok tu buang terus. Hari ini pun elok saja… – Kak Ira

” Ostematrix memang lawas sungguh! Semalam masuk kali ketiga. Pagi tadi dah selamat membuang…”

 

testimoni masalah sembelit

Berminat nak dapatkan Ostematrix ni untuk selesaikan masalah sembelit anda? Boleh terus dapatkan dari saya.

Boleh juga beli Ostematrix ni terus dengan menggunakan kad debit/ kad kredit tanpa caj tambahan.

testimoni masalah sembelit



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge