ubat untuk berhenti merokok

Ubat Untuk Berhenti Merokok : Apakah Ada Harapan Lagi Untuk Perokok Tegar?

Satu situasi di kedai runcit…

Pakcik A: Taukeh, kasi itu rokok sekotak.

Taukeh B: Okeh. Nah ini rokok. Lu talak puasa ka ini hali? (Awak tak puasa ke hari ni?)

Pakcik A: Puasa. Malam nanti saya hisapla..

========================

Pernah kan dengar cerita macam ni?

Puasa merokok hanya pada siang hari. Malam-malam kembali menghisap rokok. Alhamdulillah Pakcik A tu masih lagi dapat menahan nafsu beliau sepanjang siang hari berpuasa.

Saya doakan pakcik tadi dipermudahkan urusan beliau berjumpa dengan ubat untuk berhenti merokok buat selama-lamanya demi kesihatan beliau & seisi keluarga.

Malah fatwa juga telah menggariskan rokok itu haram kerana ia telah terbukti dapat memudaratkan kesihatan.

Persoalannya, wujud ke ubat untuk berhenti merokok ni?

Wujud atau tak ubat untuk berhenti merokok tu saya kurang pasti. Yang saya pasti, penawar untuk mengurangkan ketagihan kepada menghisap rokok ni memang ada. Dari kurangnya rasa ketagih hingga akhirnya terus nak berhenti dari jadi perokok tegar.

Iktiar Berhenti Merokok Yang Berjaya

Kisah 1: Suami Puan Noor – “Rokok Rasa Pahit”

Menurut Puan Noor, memang setiap tahun azam suaminya untuk berhenti merokok tu tinggal kata-kata manis saja. Tiap tahun berazam nak berhenti merokok tapi tak berhenti jugak sampailah suatu tahun tu Puan Noor hadiahkan sebotol vivix untuk suaminya.

ubat untuk berhenti merokok

Kisah 2: Suami Puan Mummy Makin Kacak & Sihat Tanpa Rokok

Beruntung sungguh Puan Mummy apabila suaminya dah tak inginkan rokok lagi semenjak suaminya berikhtiar dengan Vivix. Selain bau badan yang pastinya makin bagus, kulit wajah yang dulunya kian rosak kini semakin kacak.

Apa yang lagi penting, kesihatan juga semakin terjaga!

ubat untuk berhenti merokok

Kisah 3: Dari 20 batang kepada 2 batang…

Ini adalah kisah percubaan pertama seorang perokok tegar yang berniat nak kurangkan ketagihan merokok.

Dahulunya sehari 20 batang rokok habis dihisap. Alhamdulillah dengan izin Allah, beliau dapat kurangkan rasa ketagih itu setelah beberapa hari beliau ambil Vivix ni.

Kita sedia maklum kebanyakan perokok ni mudah semput & asyik terbatuk-batuk sebab saluran pernafasan makin berkeladak dengan bahan kimia.

Alhamdulillah juga encik ini kesihatannya makin baik & kurang dah semput-semput sejak pengambilan Vivix dengan konsisten.

ubat untuk berhenti merokok

Vivix Membantu Perokok Tegar Berhenti Merokok

Ini adalah kenyataan. Tapi, mengapa Vivix? Ape ke benda dalam Vivix tu?

Vivix adalah sejenis sirap pekat kaya dengan anti-pengoksidaan (ada orang gelar Vivix ni tonik ajaib). Ia mengandungi 4 ekstrak botani yang utama:

  • Ekstrak anggur Muscadine (saiz anggur ini sebesar sebiji bola golf)
  • Ekstrak lobak ungu
  • Ekstrak Elderberry Eropah
  • Ekstrak Polygonum cuspidatum

ubat untuk berhenti merokok

Baca lagi bagaimana Vivix bertindak membantu mengurangkan ketagihan merokok

Berdasarkan kisah-kisah tadi, kita dapat simpulkan bahawa perokok tegar tidak mustahil untuk berhenti merokok jika:

  • Berniat dengan disusuli oleh perbuatan
  • Berikhtiar dengan bersungguh-sungguh
  • Berdoa dengan penuh kesabaran
  • Tiada putus asa
  • Sokongan & semangat dari keluarga

Semoga kita semua dapat membantu mana-mana insan terdekat kita berikhtiar untuk berhenti merokok.

Nak dapatkan Vivix segera beserta Konsultasi?

Boleh terus hubungi

019-7646021

Shaklee ID: 962548

Kami adalah pengedar Shaklee yang bertauliah. Sentiasa sedia membantu.

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge