susu soya untuk ibu hamil

Baguskah Susu Soya Untuk Ibu Hamil Ambik? Tak Ada Kesan Sampingan Ke?

Sebelum saya tahu apa-apa pun lebih terperinci tentang jenis-jenis susu soya mahupun khasiatnya, saya dulu memang suka sangat minum susu soya. Dulu tau beli susu soya yang dalam kotak kat kedai-kedai/ pasaraya tu je. Murah kan? Punyalah suka susu soya ni sampai masa mengandung anak kedua pun bedal jugak minum. Sampailah masa lepas bersalin anak …

Baguskah Susu Soya Untuk Ibu Hamil Ambik? Tak Ada Kesan Sampingan Ke? Read More »