lenguh badan

kaplet pain relief

Akan Datang Jun 2020! Legakan Masalah Sakit Sendi Dengan Kaplet Pain Relief

Jeng jeng jeng.. Surprise! Akan datang nak masuk suplemen baru. Rasanya dia macam re-branding & diperbaharui ke gitulah. Tunggu masuk officially kami announce balik tau! Siapa pernah guna AJHT? Advanced Joint Health Tablet sekitar tahun 2014 seingatnya. Lepas tu dah discontinue atas beberapa isu yang tak ngam dengan pendaftaran herba tertentu di KKM. Dan proses …

Akan Datang Jun 2020! Legakan Masalah Sakit Sendi Dengan Kaplet Pain Relief Read More »

vitamin untuk wanita

Wanita Bekerjaya vs Wanita Suri Rumah | Siapa Lebih Perlukan Vitamin?

Seriously saya tak faham kenapa ada orang persoalkan tentang ni. Eh jap, korang tau tak antara wanita bekerjaya dengan wanita yang bergelar suri rumah sepenuh masa, siapa lagi sibuk? Siapa lagi stress? Jawapannya adalah kedua-dua golongan ni sibuk & hectic gila tugas diorang! Wanita Bekerjaya Vs Wanita Suri Rumah | Siapa Lebih Perlukan Vitamin Untuk …

Wanita Bekerjaya vs Wanita Suri Rumah | Siapa Lebih Perlukan Vitamin? Read More »