syampu bebas SLS

Syampu Shaklee: Rangkaian Produk ProSante Terbaik Untuk Rambut Sihat Menawan

Apa yang bagusnya dengan produk penjagaan rambut ProSante ni? Pasti anda tertanya-tanya kan? Cuba lihat di belakang ramuan syampu anda di rumah. Nampak tak perkataan SLS atau Sodium Laureth Sulfate? Saya percaya hampir 90% produk penjagaan rambut di pasaran mengandungi SLS ini. Baca lagi tentang SLS & SLES. Bahayakah jika terdedah dengan SLS & SLES?  Itulah …

Syampu Shaklee: Rangkaian Produk ProSante Terbaik Untuk Rambut Sihat Menawan Read More »

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah

Fahami Kelemumur Korang pun tahu kan, kelemumur tu biasanya yang duduk atas kulit kepala tu? Kalau tengok iklan syampu kat tv yang macam oats terabur atas rambut tu.. hehehe 😆 Mengikut definisi dari webMD, kelemumur adalah suatu kuping-kupingan putih yang berada pada permukaan kulit kepala yang tidak memudaratkan tapi cukup merimaskan serta membuatkan kulit kepala …

Cara Mengatasi Masalah Kelemumur Yang Mudah Read More »