vitamin untuk bakal pengantin

Vitamin Untuk Bakal Pengantin & Raja Sehari

Ada bakal pengantin & raja sehari tak kat sini? Mesti ada tu kan? Meriah sungguh jemputan kenduri kendara setiap tahun. Alhamdulillah.

Tahniah buat kalian yang tak lama lagi nak bina mahligai istana cinta. Didoakan segala persiapan diPermudahkanNya lah. Teringat pula zaman saya dulu. Macam kalut sedikit persiapan. Lagi seminggu nak majlis, baru sibuk nak siapkan barang hantaran 😆  Mujur ada kakak ipar & sepupu yang membantu ketika itu.

By the way, nak tahu tak apa vitamin untuk bakal pengantin sesuai ambil?

vitamin untuk bakal pengantinvitamin untuk bakal pengantin, vitamin suami, vitamin isteri, set kesuburan wanita, shaklee untuk cepat hamil, haid tidak teratur, cyst, fibroid, pengedar shaklee, cod shaklee, cod vivix, shaklee skudai, shaklee jb

Vitamin Untuk Bakal Pengantin Supaya Malam Pertama Kenangan Terindah

Hihi amboi sebut malam pertama je dah buntang mata ke tu?

Untuk suami isteri, memang terbaik, ikhtiarkan kesihatan yang paling optimum seawal mungkin. Terbaik 6 bulan sebelum nak ada anak, dah mula cukupkan nutrisi suami & isteri.

Kesihatan terbaik lahir dari emosi & fizikal yang sihat.

Vitamin Untuk Suami

Jika suami seorang perokok, eloklah usaha berhenti merokok dari sekarang.

Janin & zuriat yang sihat, lahir dari sperma & ovum yang sihat. Kita sebagai ibu bapa, mestilah taknak anak-anak kita cacat celanya disebabkan perbuatan kita sendiri yang culas jaga kesihatan kan?

Saya ada mengenali seseorang yang mendapat risiko asthma sejak kecil kerana ayahnya dulu adalah perokok tegar. Kesian kan? Kenapa anak-anak pula jadi mangsa? Secondary smoker memang berlaku di kalangan ahli keluarga perokok itu sendiri.

So vitamin yang bagus untuk suami:

  • B Complex
  • Vitamin C
  • Multivitamin
  • Zinc
  • Vitamin E

Kalau perlu info lebih detail & nak beli, boleh terus wasap kami kat sini

Vitamin Untuk Isteri

Wanita sering dipersalahkan untuk masalah kesuburan.

Namun begitu, bukanlah masanya untuk menuding siapa yang salah. Ini masanya untuk sama-sama ikhtiar kedua-dua pengantin lelaki & perempuan sama-sama sihat.

Masalah yang sering berlaku adalah:

  • haid tidak teratur (sukar untuk rancang tarikh subur)
  • ovum tidak matang (PCOS)
  • tiada nafsu seks
  • cepat & mudah letih
  • lain-lain masalah keradangan seperti kehadiran cyst & fibroid

So, untuk isteri, antara vitamin yang bagus untuk diamalkan adalah:

  • B Complex
  • Multivitamin
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • GLA Complex

Nak lebih tepat berkenaan vitamin khusus untuk isteri, boleh terus klik wasap kami di sini



Yang Menulis:
SID Pro: Zaleha (ID: 962548)
Shaklee Products & Consultation
019-7646021
produkvitaminsemulajadi@gmail.com
FB: Produk Vitamin Semulajadi

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge